fcih
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى طلاب كلية الحاسبات والمعلومات بجامعة حلوان

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

Haw to choose your friend

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
amr

المساهمات : 2

Haw to choose your friend Empty
مُساهمةموضوع: Haw to choose your friend   Haw to choose your friend I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 11, 2008 2:21 pm

الأول أعرفكم بنفسى
انا عمرو محمد أبو الجود[u] طالب بكلية الحاسبات و المعلومات الفرقة الاولى
الموضوع هو ازاى تختار صديقك هو اعز الصدقاء ليك هو صاحب العمر بالنسبة لك
انا عاوز اعرف اية الشروط اللى بيتمناها كل واحد منكم انه يلاقيها فى صاحبه لان انا مثلا شايف ان الصداقة بجد من احسن الحاجات اللى بتعجبنى مثلا
الصراحة الاخوة بين بعض يشيلو بعش ع طول فى الشدة و كدا يعنى فلازم كل واحد منا يشوفلو صاحب يكون اخ بجد و يحكيلوا كل حاجة عشان يرثاح بجد ياريت كل واحد يرد عليا و يقول المميزات اللى بيحبها فى صاحبه والعيوب اللى بيلاقيها باردو ونفسة يتخلص منها ويرد ع المنتدى الجلمد ده اللى عمنا فوزى الجنرال مؤسسه و ربنا يخلية ليني يا رب قولو بقا يا رب وأنا هستنا الرد من الأعشاء الحلويين و يا ريت كل واحد يكتب موضوع شايف انو عاوز ينكلم فييييييييييه اوكى يال يا جماعة انا خلصت كلالالالالالالالالالالالالالالالالامى سلالالالالالالالالالالالالالالالالالام
الجنرال فوزى
Admin
الجنرال فوزى

المساهمات : 22

Haw to choose your friend Empty
مُساهمةموضوع: رد: Haw to choose your friend   Haw to choose your friend I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 12, 2008 6:19 am

يا الف اهلا وسهلا بيك يا عموور يا غالى علينا يا امور
مشرف المنتدى ويارب يفضل منور بيك على طول

واشكرك انك فتحت الموضوع ده لانه فعلا موضوع مهما اتكلمنا فيه هايتبقى فيه نقاش تانى

لازم يكون فعلا الشخص اللى تختاره يكون صاحبك اول حاجة تفكر فيها انك تشوفه هو شايفك صديقك العزيز ولا لا

لان الصداقة من طرف واحد صدقنى وحشة اوى اوى

من اهم الصفات اللى تكون فى الصديق اللى تختاره الصراحة

اما الصداقة اللى تكون بالمجاملات و ( التثبيت

دى ما تكونش صداقة

وصدقنى اجمل شئ فى الكون انك لما تكون متضايق وتلاقى شخص تقدر تبوح ليه باللى فى نفسك وبعد ما تكلمه تبقى مستريح حتى لو المشكلة اللى انت فيها لسه موجودة

Haw to choose your friend
صفحة 1 من اصل 1